Bejelentkezés,
információ:
06-20-80-80-300

Mikor és hogyan kérjek időpontot a fogorvosi rendelésekre?

Fogorvosi rendeléseinken – államilag finanszírozott és magán rendeléseken is- időpont egyeztetéssel dolgozunk, hogy elkerüljük a várakozást, és hogy tervezni tudjuk a pácienseink nem ritkán időt igénylő kezeléseit.

Előfordul, hogy az adott időpont ellenére várakoznia kell, mert a fogfájós, sürgős eseteken is azonnal, rendelési időben szeretnénk segíteni.

Gondoljon bele, ha Önnek, vagy gyermekének fájna, szeretne Ön is gyors segítséget.

Ezért előfordul torlódás rendeléseinken, mindenki türelmét kérjük.

Felhívjuk figyelmüket, hogy rendelési idő vége előtt egy órával már nem tudunk aznapra új páciens fogadni!

Ezért az alábbi tanácsaink vannak :

• Fogfájás esetén azonnal jelentkezzenek telefonon rendelőnkben, a lakóhely szerinti rendelésen, lehetőleg nem a késő délutáni órákban. Így még időben fel tudunk készülni az érkezésükre, vagy tanácsokat is tudunk adni a fogfájás enyhítésére.
  • Ne várja meg, míg napokig fáj a foga, és az esetleges gyulladás erősebb mértéket ölt! Ilyenkor a gyulladt, fájós fog kezelése drasztikusabb, fájdalmasabb lehet!
  • Ne várjon péntekig! Ha hét közben fáj a foga, főleg ha éjszakánként, kérjen tőlünk azonnal időpontot, még akkor is, ha elmúlik időről időre a fogfájás!
  • Ha tervezhető a fogászati beavatkozás, kérjük Ön is szakítson rá időt ugyanúgy, mint más egészségügyi vizsgálatokra, kezelésekre. HA nem rohanva, türelmetlenül érkezik a kezelés menete is kedvezőbb lesz!
  • Ha meg tudja oldani délelőtti időpontjaink kevésbé telítettek, mint a késő délutáni esti órák!
  • Gyermekekkel is szánjanak időt a fogorvosi kezelésekre, és annak tervezésére, hogy számunkra se legyen ez rossz élmény, és ne nagy fájdalommal érkezzenek hozzánk!