Bejelentkezés,
információ:
06-20-80-80-300

Hogyan készüljünk a fogászati konzultációra?

Szerencsés és gyakran előfordul, hogy az első találkozáskor a fogorvosi rendelőben „csak” konzultálunk a fogorvossal. Mit jelent ez?

Ha nem fogfájás az ok, amiért a rendelőbe időpontot kérünk, akkor szerencsés, ha egy állapotfelméréssel, konzultációval kezdjük a kezelést. Ilyenkor az általános egészségügyi állapotról, szedett gyógyszerekkel kapcsolatosan teszünk fel kérdéseket, amely adatokat az orvosi titoktartás szerint, és az Adatvédelmi törvénynek megfelelően, bizalmasan kezelünk.

Ha olyan betegsége van, amit szeretne a kezelőorvosával négyszemközt megbeszélni, jelezze nyugodtan, erre is van lehetőség!

A konzultáció után készül egy panorama röntgen felvétel.

Erre azért van szükség, hogy a fogak, az állkapocs általános állapotáról szerezzen a fogorvos információkat- milyen állapotban vannak a foggyökerek, milyen a csontok állapota, van-e esetleg rejtett gyulladás, ami még nem okoz panaszt, de befolyásolhatja a további kezeléseket. A fogovros ilyenkor egy átfogó, globális kezelési javaslatot tesz a röntgen alapján, amit Önnel egyeztetve véglegesítenek, bontják szakaszokra, a fontossági sorrend- van- e fájdalom, szúvas fog?- , és az Ön igényei szerint.

Nagyon fontos, hogy a konzultáció során Ön is elmondja ilyenkor az igényeit, kéréseit, észrevételeit pl. van-e fájdalma, csikorgatja-e a fogait álmában, mikor volt korábbi fogászati kezelése

Fontos elgondolkoznia azon, hogy mit vár a fogászai kezeléstől,van-e valamilyen elképzelése, , esztétikailag mit szeretne, milyen ütemben szeretne haladni…

A kezelések során is mindig adjon visszajelzést a kezeléssel kapcsolatban, pl. volt- e valamilyen fájdalom, kellemetlen érzés a kezelés utáni napokban. Tudjuk, hogy a fogászati kezelés nem mindig kellemes, de természetesen nagyon örülünk, ha páciensünk nem érzett semmilyen kellemetlenséget a kezelés után! Ezért kérjük arról is számoljon be, ha semmilyen kellemetlen érzés nem volt! Fogorvosaink nagyon örülnek a pozitív visszajelzéseknek!